Výměna nebo vrácení zboží

Pokud vám Vaše nové zboží nesedí nebo zkrátka nevypadá podle Vašich představ, můžete je samozřejmě podle zákona do 30 dnů od zakoupení vrátit. Nezapomeňte však, že nás o této skutečnosti musíte informovat do 14 dnů od převzetí zboží.

Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nenošené, zabalené v originálním obalu a nejsou na něm viditelné známky používání. Pro rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží a přiložte ho ke zboží. Svou objednávku můžete vrátit buď osobně na naší kamenné prodejně v Olomouci, nebo nám ji můžete zaslat na adresu DILNASTORE s.r.o., OLOMOUC 779 00, Bořivojova 235/1, kontakt: František Polák +420 724 006 527, email: reklamace@dilnastore.cz

V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše. Do přiloženého dokumentu prosím vyplňte, za jaké zboží chcete původní objednávku vyměnit a vše nám pošlete na adresu DILNASTORE s.r.o., OLOMOUC 779 00, Bořivojova 235/1 , kontakt: František Polák +420 724 006 527, email: reklamace@dilnastore.cz

Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte zboží upravit podle vlastních požadavků.

Výměna nebo vrácení zboží

Pokud má Vaše zboží nějakou závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle reklamačního řádu uvedeného níže. Pokud chcete zboží reklamovat, můžete nám ho donést společně s vyplněným reklamačním protokolem na naší kamennou prodejnu v Olomouci, nebo jej zašlete poštou na adresu DILNASTORE s.r.o., OLOMOUC 779 00, Bořivojova 235/1, kontakt: František Polák +420 724 006 527, email: reklamace@dilnastore.cz

Zboží po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. Opravitelné závady v nejkratším možném termínu opravíme a zakoupené zboží odešleme zpět na Vaši adresu na vlastní náklady. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.